ZWROTY
Zakupione produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.
1. Wypełnij formularz zwrotu dostępny TUTAJ oraz poinformuj mnie o zwrocie przez formularz kontaktowy dostępny na stronie.
2. Spakuj bezpiecznie przesyłkę i dołącz do niej formularz zwrotu oraz paragon. Zwracany towar powinien być kompletny i nie może nosić oznak użytkowania. Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient.
3. Wyślij paczkę przesyłką rejestrowaną na adres:
Monika Pawlak
ul. S. Duboisa 1/33
85-791 Bydgoszcz
lub do paczkomatu (będzie szybciej)
Monika Pawlak
tel: 794289646
adres e-mail: monika_janik@interia.pl
nr paczkomatu: BYD23M
4. Po otrzymaniu przeze mnie przesyłki w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot pieniędzy na konto (zwrot obejmuje koszty towaru oraz koszty wysyłki towaru do klienta. Natomiast koszty zwrotu towaru do sklepu ponosi Klient). Nie przyjmuję paczek wysłanych za pobraniem.
W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.
Jeżeli Twoje zamówienie nie zostanie odebrane i wróci do Sklepu to zwracam wartość zamówienia pomniejszoną koszt przesyłki zwrotnej.
REKLAMACJE
- Jeśli zakupiony produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem to Kupujący ma prawo do reklamacji zakupionego towaru na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
- O zamiarze złożenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową (opisem przedmiotu) należy poinformować mailem na adres sklep@rozowacma.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu.
- Reklamowany towar powinien być wysłany listem rejestrowanym na adres firmy na koszt Kupującego (nie przyjmuję przesyłek odsyłanych za pobraniem) z dołączonym pisemnym uzasadnieniem roszczenia (formularz reklamacyjny)
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia przesyłki. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Klienta najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
- Uszkodzenia mechaniczne wynikające z użytkowania biżuterii (przetarcie sznurka, pęknięcie gumki, przecieranie złoceń) - nie podlegają reklamacji. Zużywanie się materiału podczas jego użytkowania to proces naturalny.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.